Nu 2 weken verder...
Ik krijg nog steeds ongeveer 19 of 20 mijl per gallon in mijn overwegend in-town rijden. Ik gebruik geen Eco-modus en slechts een beetje Sport-modus. Zeker conservatief rijden - ik kan proberen een tank agressiever te rijden, gewoon om te zien wat het verschil maakt, qua kilometers.
Een van de vreemdste dingen die ik blijf opmerken, is dat de T-reg niet zo koud wordt als mijn onlangs overleden BMW of mijn ook overleden Countryman. Daarmee bedoel ik dat als ik 's ochtends in de auto stap na een koude nacht (bijvoorbeeld 19 graden Fahrenheit gisteravond), de BMW en de Mini als ijs zouden aanvoelen. Om welke reden dan ook, wordt de VW gewoon niet zo koud. Het stuurwiel is niet zo koud, de stoelen voelen niet zo koud aan, je begrijpt het wel. Ik weet niet zeker waarom dit zo is of hoe dit gebeurt, maar dit is mijn verhaal en ik blijf erbij!
Bij ongeveer 6700 mijl is de Service Now-melding verschenen - benieuwd wat er aan de hand is, aangezien de service van 5.000 mijl zogenaamd is gedaan, maar het is pas 6700 mijl! Maar de auto bestaat al een tijdje (oorspronkelijke inbedrijfssteldatum van oktober 2010) met relatief weinig kilometers, dus misschien wordt hij sterk beïnvloed door de kalender, in tegenstelling tot de kilometerteller. We zullen zien. Service is wanneer ik terugkom van een zakenreis, woensdagmiddag.
Waar is iedereen gebleven? Deze plek was vroeger erg spraakzaam, maar de laatste tijd is het stil geworden.