Club Touareg Forum banner
81 - 100 of 1,799 Posts
Ik ben zeer geïnteresseerd. Stuur me een PB met je contactgegevens. Ik heb twee 2013 Cayenne Diesels die "gerepareerd" zijn. Ik heb de diagnose-uitvoer van één hieronder. Ik kan morgen de TCM-info van de andere ophalen:

Diagnose-ID: 0261
DSN: 002115
Besturingseenheid identificatie: EV_TCMAL991031
HW Onderdeelnummer: 0C8927749EL
Porsche Onderdeelnummer: 0C8927749FC
Systeemnaam: AL1000 AISIN

Discussion starter · #87 ·
Ik ben erg geïnteresseerd. Stuur me een PM met je contactgegevens. Ik heb twee 2013 Cayenne Diesels die "gerepareerd" zijn. Ik heb de diagnose-uitvoer van één hieronder. Ik kan morgen de TCM-info van de andere ophalen: Diag ID: 0261 DSN:002115 Besturingseenheid identificatie: EV_TCMAL991031 HW-onderdeelnummer: 0C8927749EL Porsche onderdeelnummer: 0C8927749FC Systeemnaam: AL1000 AISIN
Het spijt me, maar ik help geen voormalige Jeep-eigenaren :grin2: Ik herken je naam eigenlijk van de Jeep-forums :wink2: Zou je ook moeten kunnen helpen, hoewel de Cayenne-bestanden moeilijker te verkrijgen zijn.

Het spijt me, maar ik help geen voormalige Jeep-bezitters :grin2:
Ik herken je naam eigenlijk van de Jeep-forums :wink2:

Zou je ook moeten kunnen helpen, hoewel de Cayenne-bestanden moeilijker te verkrijgen zijn.
Bedankt. Ik ken een paar CD-bezitters die de reparatie nog niet hebben gedaan. Als je een van hun TCU's zou hebben, zou je die dan kunnen kopiëren?

Ik weet niet zeker of je mijn vorige bericht vorige week hebt ontvangen?
Zal Will Malone tuning uw TCM-afstellingen aanbieden voor Cayenne's en Touareg's, of is het voor ons het beste om ze rechtstreeks naar u te verzenden?

Discussion starter · #93 ·
Ik weet niet zeker of je mijn vorige bericht vorige week hebt ontvangen?
Zal Will Malone tuning je TCM-afstellingen aanbieden voor Cayenne's en Touareg's, of is het voor ons het beste om ze rechtstreeks naar jou te verzenden?
Hmm, ik geloof niet dat ik dat heb gedaan.

PM onderweg meneer

81 - 100 of 1,799 Posts