Club Touareg Forum banner
141 - 160 of 257 Posts
De MOSFET's zijn niet langer verkrijgbaar bij West Florida Components. Weet iemand waar ze nog meer verkrijgbaar zijn? Ik heb het gegoogeld, maar ik weet niet genoeg van MOSFET's om te weten wat ik zou krijgen.

Mijn 2004 V8 TReg heeft een voor differentieel nodig. Mijn klungelmechanieker heeft het zo gemanipuleerd dat het 2-wielaandrijving heeft, maar het is niet echt berijdbaar. Voelt alsof ik de transmissie aan het vernietigen ben. Bang voor wat deze reparatie gaat kosten. Ik heb er al meer dan $5000 aan uitgegeven voor reparaties. Ik heb er spijt van dat ik geen verlengde garantie heb genomen. Kent iemand in Zuid-Florida die het differentieel voor een redelijke prijs kan vervangen? Laat het me weten. De auto staat er nu gewoon.

Ik heb zojuist 10 stuks gekocht voor $0,97 per stuk van Mouser.com. De weerstanden zijn nog steeds verkrijgbaar bij WFC - onderdeelnummer MMA0204-50AL0R22J.

Hier is een interessante wending in het Kessey-verhaal. Onlangs heb ik carrosseriewerk laten uitvoeren dankzij een vliegende plaat multiplex.

Tot de reparaties behoorde dat de deurgrepen eraf moesten. Kortom, de Kessey-functie die "niet" werkte, werkte nadat alles weer in elkaar was gezet.

De buitenste vergrendelingsknop van de achterdeur aan de bestuurderskant vergrendelde niet en doet dat nog steeds niet. De rest werkte, maar het systeem werd geplaagd door typische storingen.

Nu het uit elkaar is gehaald en weer in elkaar is gezet, werkt alles - behalve die ene knop - precies zoals het hoort te werken.

Het moeten intermitterende verbindingen in een of meer deurgrepen zijn geweest die de oorzaak waren. De Kessey-module is nooit aangeraakt.

YMMV, maar het is de moeite waard om ook de verbindingen in de deuren schoon te maken.

Zeker een zware en ondankbare taak. Je zou een idee kunnen krijgen van de schuldige via een VAG Com-scan.

Dit lijkt een geweldige uiteenzetting, maar ik ben benieuwd naar de symptomen. In mijn auto heb ik een probleem met het alarm dat willekeurig afgaat als de deuren op slot zitten. Zodra de deuren gesloten en het alarm geactiveerd is, klinkt de sirene met tussenpozen om de 5 minuten of zo. Heel erg irritant. Zou dit de Kessy kunnen zijn, en is de Kessy hetzelfde als de comfortmodule (7L6 959 933A)

Nee, het afgaan van het alarm is noch de kessy, noch uw conv-module. Er is een defecte schakelaar op uw auto die het alarm activeert. Er was een manier om uw conv-module te scannen om te zien welke schakelaar precies het alarm activeert, ik ben vergeten welk adres dat was in vag com. Google alarmbroncodes voor volkswagen. Ik heb niet zo lang geleden met een probleem als dit te maken gehad.

Noodknop per ongeluk ingedrukt?

Bedankt voor de gedachten. Ik probeer een VAG te bemachtigen. Het gebeurt nu de hele tijd. Ik kwam uit de supermarkt en het alarm ging af. Ik heb het gereset met de sleutelhanger en het begon weer opnieuw. Ik heb het gereset toen ik dichterbij kwam en het ging weer af.

Ik heb het dashboard gecontroleerd en er staan geen open deuren etc. Enige gedachten welke sensor het zou kunnen zijn?

Sirene problemen opgelost!

De vrachtwagen vandaag teruggekregen van de dealer en het blijkt dat de claxonmodule het probleem was. Omdat mijn vrachtwagen veel tijd buiten doorbrengt, had het ventilatiegebied onder de afdekking (onder de voorruit) zich in de loop der tijd met vuil gevuld. Toen dit vuil nat werd en de afvoeren blokkeerde, stapelde het vocht zich op en corrodeerde de claxonconnectoren, die uiteindelijk corrodeerden. Hieronder staat de foto van de module.

Veel plezier

Attachments

Ik bestelde de onderdelen die nodig waren om de veelvoorkomende problemen met de kessy te verhelpen en liet mijn kessy repareren. Tot nu toe lijken de dingen weer normaal te zijn. De keyless-functie is teruggekeerd en tot nu toe heb ik geen zorgen over batterijverbruik gezien (de echte test zal de winter zijn). Ik kan misschien iemand anders in Ottawa helpen die geïnteresseerd is in deze reparatie. Stuur een privébericht en we kunnen chatten.

Hallo, hier is mijn verhaal. Toen ik 2 jaar geleden mijn Touareg kocht, werkte de knop van de portiergreep aan de bestuurderskant niet (niet vergrendelen). Alle handgrepen ontgrendelden de deuren zoals het hoorde. 2 maanden geleden parkeerde ik mijn auto zoals ik elke dag doe. De hele dag stond hij geparkeerd en na ongeveer 10 uur werkte er niets, geen van de portiergrepen vergrendelde of ontgrendelde de auto. De sleutelhanger werkte normaal, dus ik moest de auto elke keer met de sleutelhanger vergrendelen en ontgrendelen, totdat ik deze draad vond. Ik scande de auto bij de dealer en VAS toonde dat alle antennes niet werkten. De Touareg is mijn dagelijkse auto, dus er waren geen problemen met de batterij totdat de temperatuur daalde en hij langer dan 18 uur geparkeerd stond. Dus ik realiseerde me dat het een vergelijkbaar probleem was met transistors en weerstanden, dus haalde ik de kessy-eenheid eruit en bracht ik hem naar de technicus met vaardigheden en kennis. Hij testte de transistors die ik aanwees en ja, ze waren dood. We hebben ze vervangen en BAM, alle deuren kwamen weer tot leven. Bedankt allemaal voor deze info, blijf posten :)

Je bent welkom nikoloz.

Dit is een veel voorkomende fout die kan worden verholpen voor een vrij groot of een vrij klein bedrag. Blijf het woord verspreiden en we zullen deze prachtige vrachtwagens nog vele jaren op de weg houden.

Daarna bezocht ik de dealer om iets te veranderen en toen ik hen vertelde dat ik het had gerepareerd en dat het heel goedkoop en gemakkelijk te repareren was, waren ze erg verrast en vroegen ze me of ik hen in de goede richting kon leiden, maar het was bijna onwerkelijk voor hen wat ik hen vertelde, omdat ze probeerden te bewijzen dat al mijn deurbenaderingsantennes vervangen moesten worden :)

141 - 160 of 257 Posts