Club Touareg Forum banner

Car Bra voor 2012 met Radar. MELBOURNE AUSTRALIË

182 views 0 replies 1 participant last post by  Fred K  
#1 · (Edited)
A$10.00

Check price

Narre Warren, Victoria

Als iemand geïnteresseerd is in een op maat gemaakte autobar voor een 2012 met openingen voor radar voor bestuurdersassistentie.

Is gebruikt op 1 rit van ongeveer 10.000 km en beschermde het tegen steenslag op de voorkant en motorkap

Heb de auto niet meer, dus niet meer van nut

Gevestigd in Berwick, South East Melbourne, omdat het wat omvangrijk is om te verzenden

Helaas kan ik er geen foto van vinden op mijn auto, maar het is speciaal voor mij gemaakt door Car Bra Australia terwijl ik een paar uur wachtte, omdat ze er nog nooit een hadden gemaakt voor een Touareg met de radarpanelen (je zou het op een auto kunnen gebruiken als deze deze niet heeft)
Zeer vergelijkbaar met de BMW als je naar de website van “car bra Australia” gaat en op foto en tweede rechts klikt
Ian Roberts Ian Helaas kan ik er geen foto van vinden op mijn auto, maar het is speciaal voor mij gemaakt door Car Bra Australia terwijl ik een paar uur wachtte, omdat ze er nog nooit een hadden gemaakt voor een Touareg met de radarpanelen (je zou het op een auto kunnen gebruiken als deze deze niet heeft)
Zeer vergelijkbaar met de BMW als je naar de website van “car bra Australia” gaat en op foto en tweede rechts klikt
Image

Interesse? Doe een redelijk bod en het is van jou.