Club Touareg Forum banner

Software-update Touareg 2019 MY20 Media-eenheid MIB2

885 views 4 replies 2 participants last post by  Blade74  
#1 ·
Ik heb op het forum gezocht, maar kan niet echt de informatie vinden over hoe ik het moet doen.
Mijn 2019 (MY20) Touareg CR7 met Innovation-pakket heeft momenteel een softwareversie van 2838.
Ik heb een paar dagen geleden mijn kaarten bijgewerkt naar de nieuwste kaarten van eind 2024 voor Australië.
Ik vraag me af of ik de softwareversie van de media-eenheid moet proberen te updaten van 2838 naar 2853 (of wat de nieuwste is voor die eenheid)?
Is er ergens een handleiding die ik kan volgen?
Wat zijn de voor- en nadelen om het vooruit te brengen?

Ik heb een OBD11-dongle.

Ik heb ook een paar jaar geleden een paar dingen geactiveerd, zoals Wireless Apple CarPlay.

Hieronder staat de versie die ik in mijn auto heb (foto van vóór de kaartinstallatie een paar dagen geleden).

Image

Veel dank voor alle informatie.

#3 ·
Bedankt Wayne.
Mijn volgende missie is om onderzoek te doen naar snelheidsbordherkenning in de hud en dan mogelijk grotere Apple CarPlay op het scherm. Tijd om te zoeken en misschien een nieuwe thread daarover te starten als ik het niet kan vinden.
Hoe gaat het met je auto? De mijne heeft net 106.000 km bereikt.
Het enige dat de afgelopen weken is gestopt, was de motor van de bestuurdersspiegel links en rechts.
Verder is ze goed geweest.
Zou graag willen dat het gaspedaal responsiever is.

#4 ·
Ik heb een kleine Mazda voor de korte ritjes naar de supermarkt, dus de mijne heeft pas 50.000 km gereden. Tot nu toe probleemloos. Het rijdt lekker, maar gezien de leeftijd zal ik er waarschijnlijk snel afscheid van nemen. Been there, done that, dus ik zal de volgende keer waarschijnlijk een ander merk proberen. Het is veel geld voor wat het is.

#5 ·
Ik heb een kleine Mazda voor de korte ritjes naar de supermarkt, dus de mijne heeft pas 50.000 km gereden. Tot nu toe probleemloos. Het rijdt lekker, maar gezien de leeftijd zal ik er waarschijnlijk snel van afscheid nemen. Been there done that, dus ik zal waarschijnlijk de volgende keer een ander merk proberen. Het is veel geld voor wat het is.
Ik weet niet zeker wat ik anders zou krijgen als ik de auto zou veranderen.
Ik heb veel andere auto's gereden, maar als ik weer in de Touareg stap, ben ik er altijd dol op.