Club Touareg Forum banner

1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
8 Posts
Discussion Starter #1
Heb sinds een maand een R5 uit 2004 full options. Geweldige auto alweer 5000 km verder! Heeft gereden 155k en gechipt naar 200+ pk.

·
Registered
1,299 Posts
Hallo!

Ik hou van de autobahn's. Als ik die snelheden rijden, zal de lokale politie weg te nemen mijn auto voor de week.

Waar in Nederland woon je? Mijn moeder was van De Haag en mijn vader kwam uit Delft.

·
Registered
8 Posts
Discussion Starter #3
Nederlandse roots..

Hallo leuk direct een reply te krijgen! Ik woon in Leersum dat is vlak bij Utrecht. Delft is goed bekend mijn zoon studeert daar en natuurlijk ook Den Haag is een mooie stad. Ik zie dat u ook een porsche heeft. Mooi! Ik heb vorig jaar mijn Porsche verkocht dat was een 1982 911sc en zoek nu een 993 4s die ga ik waarschijnlijk in Duitsland kopen. Verder rijd ik nog een Volvo V70 2,5t en een ducati monster. Een petrolhead noemen ze dat denk ik..

·
Registered
1,299 Posts
Ik ben al naar Utrecht in 1987, maar zijn niet terug naar Nederland geweest. Ik was in Duitsland in 2004 en 2008 en huurde een Cayman, die in 2008 toevallig zijn weg op de Nürburgring te vinden. Wat een leuke track om te rijden.

Ik hou van de 993, laatste van de luchtgekoelde 911's, waarom een C4S? C2S is een hardere te vinden, maar leuker om te rijden met de back-end schuiven een beetje. Wat zijn de prijzen zoals in Duitsland? Ben je in staat om import uit de VS?

Ed

·
Banned
2,818 Posts
Hey Northvan

Did not know you are a dutch boy from origin. Ben ook Nederlander namelijk
Woon al weer in de States sinds 1996.
Mijn jongste broer woont in Vancouver.

trouwens een Porsche exporteren kan ik ook regelen voor Kpax59

Mark

·
Registered
1,299 Posts
Ik ben geboren en getogen in Vancouver, mijn ouders waren beiden uit Nederland, ze emigreerde naar Vancouver in de late 60's

Heeft je broer ook een eigen Touareg?

·
Banned
2,818 Posts
Nee hij rijdt in een Mercedes ML350.
Hij heeft wel een jetta 1.8T gehad in het verleden.
Mijn andere broer woont in Utrecht trouwens

·
Registered
8 Posts
Discussion Starter #9
Hello NorthVan yes the autobahn in Germany is very nice, you can drive 200 km/h of more without getting a speed ticket or lose your driving licence! Hele stukken meer dan 200 kmh rijden is heerlijk, op goede wegen en als het niet te druk is bij voorkeur op zondag dan is er geen vrachtverkeer.

·
Registered
8 Posts
Discussion Starter #10
Ik zoek een 993 of iets heel anders een Honda s2000 misschien is import een optie ik weet niet hoe de prijzen liggen van occasions in de USA. Misschien weet iemand meer?

·
Registered
1,299 Posts
Ik zoek een 993 of iets heel anders een Honda s2000 misschien is import een optie ik weet niet hoe de prijzen liggen van occasions in de USA. Misschien weet iemand meer?
Probeer eBay.com of autotrader.com deze geeft je een goed idee van wat auto's kosten. Ik heb een vriend dat zijn 997C4S cabrio verkocht en het werd verscheept naar Zwitserland.

·
Registered
8 Posts
Discussion Starter #15
He Ed,

Inderdaad een achterwiel aangedreven 993 is het meeste fun maar ik zoek de brede versie van de 993 die is gemaakt voor de c4s en een special van de c2 ik geloof in 1996. Dus wie weet?...

·
Registered
1,299 Posts
Te veel mensen zijn bezig met de widebody-model. Het verschil tussen een widebody en narrowbody 997 is slechts 37mm. Ook van mij de drive is belangrijker dan de looks.

·
Registered
10 Posts
service en onderhoud

ha,
naast een welkom etc. een gewone vraag. Wie weet waar je voor een schappelijke prijs je touareg in onderhoud kan geven, anders dan via de reguliere VW dealers?

·
Super Moderator
3,813 Posts
Wat V6 heb je benzine of diesel? Dienst op een diesel is doorgaans iets dat je zelf kunt doen ... olie en het filter is ongeveer alles dat nodig is. (sorry geen Nederlands spreken - google translate-dus kan een beetje ruw).

·
Registered
20,430 Posts
1 - 20 of 21 Posts