Frex, faut faire une video de tout ca. Superbe travail, ca t'as pris combien de temps?
siberian
siberian
Thank you, I hope it will make you want to save the engine of a sometimes sad fate.FREX! Wow, what a great documentation of a rebuilt! I enjoyed every word and every photo. Thank you so much for taking the time to do this! It has been very informative & I learned a lot ! THANKS & PEACE
Frex, faut faire une video de tout ca. Superbe travail, ca t'as pris combien de temps?
siberian
Salut je suis à Pontault Combault c'est à l'est de Paris un peu loin de toi il me semble , tu écris bien le français dis moi tu es francais ?Si jamais tu passe par ici fait moi signe, j'ai des tas de projets! T'es dans quel coin?
siberian
Frex makes the Kraks compulsive tendencies to take things apart look like childs play, no?Frex, faut faire une video de tout ca. Superbe travail, ca t'as pris combien de temps?
siberian
Yes flights go over the top of the world! est-ce-que vous pouvez voir Russia chez vous?C'est plus court par le peripherique Nord..
siberian
y a pas de quoi ,there is not enough,Frex, merci!!
FREX! Wow, what a great documentation of a rebuilt! I enjoyed every word and every photo. Thank you so much for taking the time to do this! It has been very informative & I learned a lot ! THANKS & PEACE