Club Touareg Forum banner

2006 Touareg met Eurowise 3 inch liftkit

8.2K views 9 replies 3 participants last post by  dapinitial  
#1 · (Edited)
Hier is mijn Touareg met een geïnstalleerde 3 inch liftkit van Eurowise en nieuwe wielen Braid Winrace T 18x8 en banden BFG MT 275/65/18

#3 ·
Hier is mijn Touareg met geïnstalleerde 3 inch liftkit van Eurowise en nieuwe wielen Braid Winrace T 18x8 en banden BFG MT 275/65/18

View attachment 256081
Heb je ook de subframecdrop gedaan? Hoe is de rijkwaliteit? Rij je nu alleen nog in de automatische modus? Wat is de impact daarvan op de luchtvering en het algehele rijgedrag? Hoe zit het met de elektronische demping? Ik heb net de Eurowise lier geïnstalleerd met de badlands 12K synthetisch van Apex en hun onderste draagarmen en luchtvering beugelsteunen. Ik heb nog wat meer plannen en dit is waarschijnlijk de volgende... maar ik heb mijn bedenkingen....... Ik wou dat iemand in de PNW naar voren zou komen en me hun voertuig zou laten bekijken!

#4 ·
Heeft u ook de subframecdrop gedaan? Hoe is de rijkwaliteit? Rijdt u nu alleen nog in de automatische modus? Wat is de impact daarvan op de luchtvering en het algehele rijgedrag? Hoe zit het met de elektronische demping? Ik heb net de Eurowise Winch geïnstalleerd met de badlands 12K synthetic van Apex en hun onderste draagarmen en luchtvering beugelsteunen. Ik heb nog wat meer plannen en dit is waarschijnlijk de volgende... maar ik heb mijn bedenkingen....... Ik wou dat iemand in de PNW naar voren zou komen en me hun voertuig zou laten bekijken!
Ik woon in Southern Oregon. U kunt mijn voertuig bekijken.

- Ik heb de subframe drop van 1 inch geïnstalleerd. Het is verplicht voor de juiste ashoek. Installeer ook de eurowise bovenste draagarm die helpt bij de wieluitlijning (opnieuw verplicht)

- Ik heb net de vering afgesteld en ik ben er dol op. De rijkwaliteit is nog beter door de polyurethaan bussen. Voelt hetzelfde aan als origineel, maar je bent zo hoog of zelfs hoger dan de extreme offroad instelling (en je hebt de volledige veerweg).
Ik heb gespeeld met de niveausensor links en de stabilisatorstang links. De nieuwe zijn verstelbaar en in eerste instantie heb ik bijna geen spanning op de stabilisatorstang links gezet, waardoor de rit een beetje wiebelig werd. Door ze met een inch te verlengen, stonden ze de hele tijd onder spanning en nu is de stabiliteit verbeterd zoals origineel. Ik heb ook de niveausensor links in hun kortste optie geïnstalleerd en dat zorgt ervoor dat de schokdempers oppompen en omhoog gaan. Ik kon as-klopgeluiden horen bij vol gas en helemaal links of rechts, omdat de schokdemper nog meer uitzette. Ik heb de links verlengd tot bijna hun maximum en nu werkt alles perfect.
Na het installeren van de liftkit kun je alleen in normale hoogte-instellingen en comfortmodus rijden (sport of automatisch zal hem uiteindelijk verlagen). Alle offroad-modi zorgen voor extreme hoeken voor de assen...

#6 ·
Ziet er geweldig uit, ik heb net hetzelfde gedaan en ben nog bezig met de puntjes op de i. Ik ga proberen de sensoren opnieuw te kalibreren, want ik krijg steeds foutmeldingen. Ook blij dat ik dit over het wiebelen heb gelezen. Ik heb er maar een klein stukje mee gereden en dacht dat het los zat. Ik ben gek op het uiterlijk. Dus staan je niveausensoren allemaal op het absolute minimum? Heb je opnieuw moeten kalibreren met Vag?