Hier is mijn Touareg met een geïnstalleerde 3 inch liftkit van Eurowise en nieuwe wielen Braid Winrace T 18x8 en banden BFG MT 275/65/18
Heb je ook de subframecdrop gedaan? Hoe is de rijkwaliteit? Rij je nu alleen nog in de automatische modus? Wat is de impact daarvan op de luchtvering en het algehele rijgedrag? Hoe zit het met de elektronische demping? Ik heb net de Eurowise lier geïnstalleerd met de badlands 12K synthetisch van Apex en hun onderste draagarmen en luchtvering beugelsteunen. Ik heb nog wat meer plannen en dit is waarschijnlijk de volgende... maar ik heb mijn bedenkingen....... Ik wou dat iemand in de PNW naar voren zou komen en me hun voertuig zou laten bekijken!Hier is mijn Touareg met geïnstalleerde 3 inch liftkit van Eurowise en nieuwe wielen Braid Winrace T 18x8 en banden BFG MT 275/65/18
View attachment 256081
Ik woon in Southern Oregon. U kunt mijn voertuig bekijken.Heeft u ook de subframecdrop gedaan? Hoe is de rijkwaliteit? Rijdt u nu alleen nog in de automatische modus? Wat is de impact daarvan op de luchtvering en het algehele rijgedrag? Hoe zit het met de elektronische demping? Ik heb net de Eurowise Winch geïnstalleerd met de badlands 12K synthetic van Apex en hun onderste draagarmen en luchtvering beugelsteunen. Ik heb nog wat meer plannen en dit is waarschijnlijk de volgende... maar ik heb mijn bedenkingen....... Ik wou dat iemand in de PNW naar voren zou komen en me hun voertuig zou laten bekijken!
Wauw